Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Super service"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Super service"
Hvidovre
"Super behandling"
København N
"Sune holdt aftale, svarede hurtig sine beskeder, og udførte arbejdet nemt og effektivt til en rimelig pris😀"
Kokkedal
"Effektiv og dygtig. Lærte nogle gode fif om at flytte fra Reyes!"
Værløse
"Michael er meget sympatisk, punktlig og professionel og jeg fik en rigtig god behandling"
Frederiksberg
"Fik sat mit spejl op og det hænger perfekt - jeg er rigtig glad for resultatet ."
Valby
""Hassan var fleksibel og nem at arbejde sammen med. Klarede opgaven som vi havde brug for helt perfekt.""
København Ø
"Great work!"
Rigtig god kommunikation - kan kun anbefale Thomas
Nedtagning af flagstang på 8-10m og transport af den fra Taastrup til Amager
1,300,-
"Professionel og rettidig service"
Transport og opbæring af elevationsseng
1,000,-
Vi fik leveret en meget tung granitkugle af Erkan. Fint arbejde. Absolut intet at klage over.
Transport af granitkugle
450,-
Super friendly and helpful. Would totally use him again. Thanks a lot for your help, Emil!
Move and transport table (requires van)
650,-
Super god
Transport
500,-
Fast and reliable :)
Transports my stuff for a move out
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til at fragte indehold fra et depotrum til vores lejlighed.
2,000 kr
Taastrup
Vi har brug for en person med en lastbil der kan parkere ved depotrummet, vente til vi har fyldt lastbilen, og så køre hen til vores adresse og vente indtil vi har tømt lastbilen
Flytning af køleskab søndag
500 kr
Ballerup
Hej vi står i en situation, hvor vi ønsker hjælp med at få flyttet et køleskab (Mål: 174 cm længde, 47 cm dybde, 56 cm bred) ud af en lejlighed fra 2. sal og hen til en garage. Det er en køretur på ca. 10 min. max og vi har derfor også brug for at flyttemanden kommer i bil/varevogn og transporterer køleskabet således. Lejligheden er uden elevator, men trapperne er rimelig brede og korte, så der er plads til at holde pauser ved hver etage. Én enkelt flyttemand med evt. elektrisk sækkevogn burde gerne være nok til at klare jobbet. Vi ønsker at det skal foregå på søndag d. 12. Maj (Vi er hjemme hele dagen), og vil derfor høre bud på pris og tidsrummet muligt for flyttemanden at ankomme.
Transport af 2m bred sofa
300 kr
Brønshøj
Transport af en sofa 2 meter bred
Hjælp til at flytte
500 kr
Karlslunde
Vi har brug for hjælp til opbæring af møbler og kasser til 2. Sal. Min kæreste hjælper meget gerne sammen med andre vi for til at hjælpe, dog så kan jeg ikke hjælpe desværre.
Transport af lænestol
650 kr
København N
Fragt af gammel lænestol til møbelpolstrer Rute: Fra 2200 til 3660 Distance: 30 km. Ifølge Google Maps vil det tage 36 min. Genstand: Gammel lænestol - ikke super tung, men stor - hvorfor den kræver to mand at bære ned. Trapper: Ifm. afhentning - lænestolen skal bæres ned fra 2. sal. Dato: Lørdag d. 11. maj Tidspunkt: Skal afleveres i tidsrummet mellem 10-14:00.
Afhentning og levering af basketkurv
600 kr
Ballerup
Hej til rette vedkommende Afhentning af basketkurv i Ballerup og leveres i Herlev. Opgaven skal løses i dag. Det kræver en stor bil med lift. Ingen trapper. Bh Imran
Hente sofa og meget lille bord
800 kr
Brøndby Strand
Sagen er sådan at jeg skal have hentet en sofa og et meget lille bord. Jeg har prøvet i ugevis at få dette hentet, men da jeg ikke selv har kørekort afhænger jeg af andres hjælp og tid. Bordet er slet ikke problematisk og minder lidt om et sko-stativ. Sofaen (samlet) måler: Bredde: 278 cm, Længde: 242 cm. Højde: 142 cm. Jeg mener dog den er blevet skilt ad.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!