Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Venlig og imødekommende"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Valby
"Danny er imødekommende og giver hurtig respons. Kan anbefales herfra :-)"
Frederiksberg
"super oplevelse! hyr Caroline"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
København SV
"Exceptionel service !"
Frederiksberg
"Pertentlig"
"Jeg har været yderst tilfreds med Sandras arbejde.\nMange gange tak for hjælpen.\nMorten"
Oprydning og servering under Kobberbryllupsfest.. samt oprydning og morgenen.
900,-
Vi bookede til at få hentet og bragt en masse ting i forbindelse med vi holdt reception i Frederiksberg Have. Alt gik fuldstændig perfekt.
Hjælp til bryllup med diverse
3,500,-
Der er styr på tingene, og Christopher har et godt øje for tingene, så er klar anbefaling herfra :-)
Hjælp til arrangement med servering og afrydning
1,874,-
Amanda Luna er super. Venlig, dedikeret, sans for detaljen, åben, proaktiv og en god til selv at fylde opgaven ud. Hun blender godt ind i selskabet og løser opgaven til punkt pg prikke. Stor anbefaling herfra.
Tjener (Servering, afrydning og opvask til fest)
1,500,-
Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp.
hjælp til anretning af buffet, afrydning, opvask
1,100,-
"Vi var super tilfredse med Lotte, som hjalp sikkert og effektivt til ved vores søns konfirmation, så vi kunne læne os tilbage og nyde aftenen."
Serveringshjælp, oprydning og opvask
1,890,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Konfirmations catering og servering
2,000 kr
Søborg
Hej, min datter skal konfirmeres næste år, så jeg søger en køkkendame/mand og et par serveringsfolk, til ikke alt for mange penge. Jeg er kørestolsbruger, så jeg kan ikke selv gøre så meget. Mvh Nia Kyung Ja Lee Koh
Servering til 50-års fødselsdag
2,500 kr
Kongens Lyngby
Servering, anretning og oprydning ved privat middag (50-års fødselsdag) med ca. 24 deltagere. Forventet varighed fra ca. 5-6 timer. Maden leveres udefra, noget skal opvarmes inden servering.
Hjælp til møbeldesign event
2,500 kr
København K
/ hjælp i showroom til møbeldesignvirksomhed / event – 3daysofdesign 12-14. Juni / mellem 9-cirka 17/18h / evtl. også dagen før / vi får nok mest travlt fredag ved 14h tiden, hvor vi inviterer til event. Opgaver: hands on hjælp til alt det praktiske. Det kan f. eks være: Tage godt imod kunder, servering, oprydning, opvasker, tømme skrald, fylde kaffe, vand, sodavand op, stille frokost frem samt oprydning, lige rette møbler / udstilling til, evtl. lige hente mælk / lignende hvis behov. Fikse/ fylde op med kommunikationsmateriale, balloner, kataloger etc., tage imod kontakter…
Forberedelse og servering for 25
1,750 kr
København V
Forberedelse, servering og afrydning 25 personer, fra 11 til 17 lørdag d. 8 juni 2024 MVH Lars
Fremsætning af mad og afrydning/oprydning i køkken til fødselsdagsfest cirka kl 17.00-23
1,500 kr
København S
Hjælp til at sætte mad frem og varme få ting - 3 retter. Derudover hjælp til at rydde op i køkkenet efter mad. Der er industriopvaskemaskine.
Oprydning efter bryllup
1,600 kr
Ishøj
Hej! Vi søger nogle til at komme og hjælpe os med oprydning efter vores bryllup i et lejet fest lokale. Opgaven består i at søger for alt pynt , stof i loftet og duge bliver samlet og taget ned og lagt i nogle kasser. Alle hvide stole skal samles og gøres klar til at et udlejnings firma kommer og afhenter dem. Borde skal tørres af og foldes sammen og stables på en vogn der står i lokalet. Alt service skal på plads i køkkenet. Køleskab skal tømmes hvis der er noget og alt overskydende drikkevare + eventuelle madvare skal samles så det nemt at bære ud. Der skal vaskes gulv og måske tørres overflader af i køkkenet. Og fjernes alt skrald. Men ellers ikke andet rengøring. I forhold til hvad tid på dagen forestiller jeg at det bliver om morgen/formiddag. Men det kan aftales nærmere. Et udlejnings firma kommer nemlig i mellem 10-13 og afhenter stole.
Tjenere søges til Nørrebro restaurant
210 kr
København N
Flere tjener søges til Restaurant på Nørrebro
4 tjenere til restaurant
København N
Hej Vi søger 4 tjener til deltids/fuldtids arbejde på Restaurant på Nørrebro. Ring på ******** hvis i er interesseret
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 2,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!