Sigurd N.
København S
Seneste Anmeldelse
"Det var fint"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Det var fint"
København S
"Very happy with Malena, would recommend"
Valby
"Elena & hendes mand Marian er yderst professionelle, dygtige og effektive. De malede hele vores hus inkl gavle med bindingsværk og en skorsten på 4 dage - da de ikke ville bekoste mig en dag yderligere med en kran. De er mit førstevalg til yderligere opgaver."
København S
"Meget flot arbejde - færdig før aftalt tid"
København Ø
"Super effektiv"
København SV
"Exceptionel service !"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Kastrup
"Kun en brøkdel af opgaven blev løst og intet var tilfredsstillende. Det virker ikke som om Ilayda har ret meget forstand på rengøring. Mine vinduer er fx bare tørret over med en klud, og slet ikke pudset. Jeg bliver nødt til at starte helt forfra med en ny rengøring. Spild af tid og ikke mindst penge, men til gengæld har det medført en del stress. Aldrig mere Handyhand!"
Fornøyd med utvask!
Udflytningsrengøring
1,000,-
Ilayda er præcis, meget venlig og grundig. Meget samarbejdsvenlig.
Rengøring / hjælp AirBNB København K
500,-
"Nice, kind and cleaned thoroughly!"
Rengøring
1,000,-
"God og venlig"
Hovedrengøring
660,-
"Super fleksibel og hurtig. Til at stole på :)"
Rengøring
3,000,-
"Super."
Total rengøring af fraflyttet lejlighed
5,900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring mellem airbnb bookinger
750 kr
København K
Hej, jeg skal have gjort rent mellem to airbnb bookinger d. 14. juni (et par der rejser, og et par der ankommer, samme dag), og d. 18. juni. Der er alle rengøringsmidler i lejligheden. Boligen er 60kvm. Der skal tørres overflader i køkken, badeværelse, og skiftes sengetøj og håndklæder, vaskeklud og viskestykker. Super enkelt og let :) Har selv gjort dette på en times tid.
Rengøring
450 kr
København K
Airbnb rengøring 1-3 gange om ugen. Vi brug for en erfaren, mødestabil person, til grundig rengøring af 45 m2 lejlighed i København k. Tidspunktet er altid mellem 10-12.30 ca. 2-3 dage om ugen. Varighed pr. gang ca. 1 time og 15 min.
Rengøring af bad, køkken, toilet
650 kr
København K
rengøring af bad rengøring af køkken regering af toilet
Rengøring af lejlighed
800 kr
København K
Cleaning of apartment. Vacum clean all floors, clean 2 bathrooms, dry dust surfaces, wash floor in kitchen. 3-4 hours
Hovedrengøring
1,500 kr
København K
Hovedrengøring af 4-værelseslejlighed på 76 kvm i København K Generelle opgaver: * Grundig støvsugning og gulvvask, inkl. under møbler * Vask og aftørring af alle lister, dørkarme og paneler * Aftørring af alle overflader * Fjernelse af spindelvæv fra loft og hjørner * Rengøring af spejle og glasoverflader * Rengøring af vindueskarme og området mellem vindue og forsatsvindue Køkken: * Indvendig og udvendig rengøring af køkkenskabe og skuffer (inkl. tømning af skabe) * Rengøring af køkkenbord * Rengøring af komfur, ovn (inkl. riste og plader), køleskab (inkl. indvendig rengøring) og emhætte (inkl. filter) * Rengøring og afkalkning af vask * Rengøring af affaldsbeholder Badeværelse: * Afkalkning af fliser * Rensning af fuger og afløb * Grundig rengøring af toilet * Rengøring og afkalkning af vask * Aftørring og polering af armaturer Stue og opholdsrum: * Støvsugning og pletfjerning af sofaer, lænestole og andre polstrede møbler Deep Cleaning of a 4-Room Apartment (76 sqm) in Copenhagen K: General Tasks: * Thorough vacuuming and floor washing, including under furniture * Washing and wiping of all moldings, door frames, and baseboards * Wiping of all surfaces * Removal of cobwebs from ceilings and corners * Cleaning of mirrors and glass surfaces * Cleaning of windowsills and the area between windows and storm windows Kitchen: * Cleaning inside and outside of kitchen cabinets and drawers (including emptying the cabinets) * Cleaning of kitchen countertop * Cleaning of stove, oven (including racks and trays), refrigerator (including inside), and extractor hood (including filter) * Cleaning and descaling of sink * Cleaning of garbage bin Bathroom: * Descaling of tiles * Cleaning of grout and drains * Thorough cleaning of the toilet * Cleaning and descaling of sink * Wiping and polishing of fixtures Living Room and Other Areas: * Vacuuming and spot cleaning of sofas, armchairs, and other upholstered furniture
Kontorrengøring i København
1,000 kr
København K
Enkelt rengøring på et kontor på 170kvm i københavn. Udstyr skal selv medbringes. Opgaven forventes at tage 3 timer. Der skal støvsuges, tøres alle borde af, vaskes gulv, køkkenrengøres og ordnes toiletter.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i københavn k til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i københavn k, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450.00,- til 950.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!