Sajjad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Super behandling"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Super behandling"
Roskilde
"Hurtig, venlig og effektiv."
Malmö
"Hurtig, nemt og flot arbejde!"
Hedehusene
"Flink mand. Kom inden for en time."
Kokkedal
"Effektiv, passede på både gulve og vægge i lejligheden"
Middelfart
"Meget behagelig og effektiv"
København N
"Opgaven blev udført hurtigt og godt."
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Alt godt, kan anbefales
Køre grene på genbrugsplads
500,-
"Venlig og effektiv"
Køre ting til genbrug
700,-
Super god oprydning og rengøring af lejlighed og kælderrum. Jeg her tidligere benytter profesionelle til rengøring, men de når ikke Benyamins niveau, det var rengjort til UG alle steder, flot arbejde.
Kørt sække og småting fra lejlighed og kælderrum til genbrugsplads
2,500,-
Lasse er flink og frisk, og han giver den en skalle, så opgaven var hurtigt klaret. Fuld tilfredshed herfra. :-)
Kørsel til genbrugsplads
1,000,-
Mathias svarede hurtigt på opgaven og kom på det aftalte tidspunkt. Udførte opgaven uden problemer.
Kørsel af haveaffald + diverse på genbrugsstationen
500,-
"Alt var fint!"
Kørt vaskemaskine, tørretumbler og 2 sofaborde til genbrug.
850,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til at flytte sofa
300 kr
Odense S
Skal have hjælp til at hente en sovesofa i Højby og have den kørt til Bolbro. Derudover skal en gammel sofa køres fra Bolbro til nærmeste genbrugsstation 😊 Gerne hurtigst muligt!
Bortskaffelse af jord
250 kr
Søndersø
Bortskaffelse af jord fra have. Der er allerede blevet fjernet noget af jorden (billedet er taget inden)
Bortskaffelse af stakit og havelåge
788 kr
Odense SV
Vi skal have kørt et stakit væk (et fag) + en havelåge og to meter væk. Det hele vil være taget ned og gravet op. Det kan hentes ved fortov eller nede ad havegang.
Bortskaffelse af tungt pengeskab
1,200 kr
Svendborg
Bortskaffelse af gammelt pengeskab. Skabet vejer omkring 200 kg og ligger pt. på en trappe i en kælderskakt. Er placeret ca. 15 m fra kantsten. Kræver helt sikkert 2 personer og udstyr (løfteseler).
Bortskaffelse af jord
Søndersø
Bortskaffelse af jord fra have.
Bortskaffelse af jord
500 kr
Søndersø
Bortskaffelse af jord fra have.
Sortering og transport af affald
1,200 kr
Middelfart
3 timers sortering+transport af affald fra renoveringsprojekt til genbrugsstation. Vi er ved at renovere et hus, og der har hobet sig en del affald op. Det drejer sig primært om tæpper, murbrokker, køkkenskabe. Vi har brug for nogen, der kan sortere affaldet og køre det på genbrugsstationen. Der skal selv medbringes bil og trailer.
Etablering af forhave med fliser
Middelfart
Etablering af forhave med fliser og bed. Andvendes til parkering Ca 30-40 m2, ialt ca 10 m2 bed, genbrugssten herregårdssten, fjernelse af jord, staudebed
Møbelbortskaffelse - se billede
1,000 kr
Agedrup
Bortskaffelse af møbel - se vedhæftede billede
Afhentning af diverse genstande
2,240 kr
Ferritslev Fyn
Afhentning af hvilestol med skammel, lidt haveaffald i poser samt spand, gulvskrubbe til bilvask og andre småting fra skur.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i martofte til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i martofte, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,450.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!