Michal P.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Michal fræsede min køkkenhave og det var flot. Men ukrudtet blev ikke fjernet først, så det blev jo bare finfordelt. Så mere arbejde nu."
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Michal fræsede min køkkenhave og det var flot. Men ukrudtet blev ikke fjernet først, så det blev jo bare finfordelt. Så mere arbejde nu."
Randers NV
"Super hurtigere og flot stykke arbejde. Kan kun give 👍👍👍"
Hadsten
"Ronnie yder god service, gør de ting der er aftalt og er effektiv!"
Auning
"Alt blev udført som aftalt."
Hvidovre
"Super behandling"
Malmö
"Hurtig, nemt og flot arbejde!"
Roskilde
"Hurtig, venlig og effektiv."
Kokkedal
"Effektiv, passede på både gulve og vægge i lejligheden"
Flink og dygtig ung mand
Kørt havaaffald og to gulvtæpper væk
400,-
Perfekt
Bortskaffelse af campingmøbler mm
1,000,-
Michael har fuldført opgaven samt mere end hvad vi kunne forvente til vores fulde tilfredshed
Hækklipning
2,000,-
Efter delvist udført arbejde kom han aldrig igen og opgaven blev aldrig gjort færdig på trods af at jeg betalte det aftalte beløb første dag ("det er sådan systemet er for at jeg får mine penge" sagde han - det ved jeg så nu ikke ef rigtigt. Betal aldrig før hele opgaven er udført!!!). Det første stykke tid aflyste han de aftaler vi lavede, så aftalte vi at han skulle tilbagebetale hvad der svarede til det arbejde der ikke var blevet udført, hvilket han bekræftede på skrift. Pengene er aldrig kommet trods jeg flere gange har rykket. Men han svarer bare ikke.
Flytning af væghængte reoler, oprydning og organisering i garage, havearbejde
6,904,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørt havaaffald og to gulvtæpper væk
400 kr
Langå
To store bunker gren affald. Noget er tjørn To gulvtæpper skal med på genbrugspladsen
Afhentning af haveaffald og tæpper
500 kr
Langå
Afhentning af haveaffald plus to gulv tæpper
Haveaffald
250 kr
Langå
Blade , grene , små affald skal i sække . Hjælp søges pga sygdom
Bortskaffelse af campingmøbler mm
500 kr
Langå
Camping møbler og køkken til fortelt skal væk fra pladsen . Genbrugs station . Nogle møbler er ret tunge .
Flytning af væghængte reoler, oprydning og organisering i garage, havearbejde
6,000 kr
Langå
INDE Væghængte skabe skal sættes op i spisekammer. 6 stk ca 70x70×40 cm (højdexlængdexdybde). Skabene sidder på vandrette skinner. Ikea køkkenskabe. Har monteringsvejledning. Reoler hænges op i stuen, hylderne sidder på lodrette skinner. Der er 8 skinner i alt, ca 180 cm lange. Ikea reoler. Har monteringsvejledning. VÆRKSTED Samling af 2 nye arbejdsborde ("Bror slagterbænk" fra Ikea, har monteringsvejledning) i udhus/værksted, fjernelse af gammelt arbejdsbord, oprydning og organisering af værktøj, byggematerialer, maskiner mm. HAVE Havearbejde. Vinterklargøring af bede, flytning af pallerammer til bede, lugning mm. Udføres delvist i samarbejde med beboer i huset. Vi har det værktøj der skal bruges. Vi har 2 små hunde, der er søde og nysgerrige. 1 dag i haven. 1 dag i værksted. 1 dag inde.
Afhentet et læs hækafklip
1,200 kr
Langå
Afhentning af et stort læs grene og afklip
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i langå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i langå, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 480.00,- til 1,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!