Jan Theodor K.
Hillerød
Seneste Anmeldelse
"Kan ikke vurdere udørelse"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hillerød
"Kan ikke vurdere udørelse"
Hillerød
"Største anbefaling af Daniel! Faglært viden omkring bygningsværk og virkelig behagelig at arbejde sammen med."
Kokkedal
"Opgaven blev udført af en meget kompetent person. Han kan klart anbefales til andre."
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Hvidovre
"Super behandling"
København N
"Super effektiv og hurtig kommunikation 👏"
Hedehusene
"Flinke gutter der gør det godt og arbejder til opgaven er færdig."
Roskilde
"Kan anbefales"
"Super service!"
Afhentning af pap + flytning af havemøbler
1,000,-
Alt blev ordnet perfekt og tilmed hurtigt. Varm anbefaling herfra! Mvh Johan
Afhentning af affald
1,500,-
Så fint arbejde med meget høflige mennesker!
Afhentning og bortskaffelse af vaskemaskine
800,-
Meget hårdt arbejdende mænd. Havde relativ stor opgave med knap 500 eternit plader som skulle afhentes inklusiv plastik indpakning. Kan klart anbefale til andre.
Afhente 6 paller med eternitplader
4,500,-
David var super - opgaven blev udført flot. Han fejede efter sig og alt var fjernet som aftalt. David får en varm anbefaling fra min side.
Afhentning af affald
800,-
Effektivt
transport af sovesofa til genbrugspladsen Hillerød + nedbæring fra første sal
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernet byggeaffald
750 kr
Hillerød
Vi har revet køkken ned og byggeaffaldet ligger nu i forhaven og skal køres væk. Det er køkkenelementer, beton, gasbeton, fliser mm.
Vi har en træ kasse med jord som vi vil fjerne.
1,600 kr
Hillerød
Vi har en træ kasse 130x240 og 25 cm høj med jord og plastik græs ovenpå som vi gerne vil fjerne. Den står på vores terrasse hvor adgang kan kun ske via vores stue. Kassen, jorden og “grass” skal derfor pakkes i poser og blev kørt til løsseplads. Kassen bliver brugt af vores lille hund til at tisse om natten.
Opgaven kom på 2 gang, dette er ikke en opgave længere
1,600 kr
Hillerød
Vi har en træ kasse 130x240 og 25 cm høj med jord og plastik græs ovenpå som vi gerne vil fjerne. Den står på vores terrasse hvor adgang kan kun ske via vores stue. Kassen, jorden og “grass” skal derfor pakkes i poser og blev kørt til løsseplads. Kassen bliver brugt af vores lille hund til at tisse om natten.
Bortskaffelse af byggematerialer
2,500 kr
Hillerød
Har 50 kvm gulv der er taget op, sten og beton fra gulv. Pap og paller fra levering af nyt gulv. Der mangler stadig de 30 kvm gulv, Så opgaven er til om 14 dage
Fjernelse af byggeaffald
2,500 kr
Hillerød
Har 50 kvm gulv der er taget op, sten og beton fra gulv. Pap og paller fra levering af nyt gulv. Der mangler stadig de 30 kvm gulv, Så opgaven er til om 14 dage
Remove Mattresses and Slatted Bases
250 kr
Hillerød
2x mattress 90x200cm & 4x slatted base 90x200cm & 2x slatted base 80x200cm + 3x empty clastic boxes (large, IKEA) to take away.
Hjælp til rydning af etværelses lejlighed mhp bortkørsel af indbo til genbrugsplads
2,500 kr
Hillerød
Etværelses lejlighed skal tømmes mhp slutrengøring, køkken, toilet , entre og altan samt skabe .ting og møbler til genbrugsplads /losseplads
Rydning og bortkørsel
3,000 kr
Hillerød
Et værelses lejlighed skal ryddes mhp bortkørsel til losseplads .Der er tale om få møbler og småting fra stue ,altan og køkken samt badeværelse og entre.tilbud søges , formålet er at lejligheden skal klargøres til slutrengøring
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i hillerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i hillerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!